Monday, December 18, 2017

យុត្តិសាស្ត្របង្រៀនដៀយនិយាយតិចបំផុត

·   0




3. ថ្នាក់ Brainstorm
សំណើរបស់គ្រូដែលជាគំនិតជាច្រើនដែលអាចធ្វើទៅបានពីថ្នាក់ទាំងមូលសួរសំណួរដូចជា:
អ្វីដែលជាគុណសម្បត្តិនៃការកក់មុន?
តើអ្វីទៅជាជំងឺជារឿងធម្មតានៅក្នុងវ័យកុមារ?
ហេតុអ្វីបានជាមិនអាចភូមិបានសងសឹកភ្លាម?
គ្រូឬសិស្សម្នាក់បានចងក្រងចម្លើយនៅលើក្តារដែលបានចំណាត់ថ្នាក់ពួកគេប្រសិនបើចាំបាច់ដោយសរសេរពួកគេនៅក្នុងក្រុម។ វាជាធម្មតាទៅជាមិនមែនវិនិច្ឆ័យនៅដំណាក់កាលនេះ។
វិធីសាស្រ្តនេះជាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងក្រុមទាំងមូលហើយអាច enliven សម័យរិលមួយ។ ជាជម្រើសអ្នកអាចសួរសិស្សគ្រពិគ្រ្រះយោបល់នៅក្នុងក្រុមនិងវគ្គបន្ទាប់មកបានក្លាយទៅជាដូចជា 'ការបង្រៀនដោយសួរ "ខាងលើ។
4. ពិសោធន៍ការគិត (ឬមេត្ដាករុណា)
សិស្សត្រូវស្រមៃថាខ្លួនឯងនៅក្នុងស្ថានភាពដែលបានផ្តល់ឱ្យនិងត្រូវបានសួរសំណួរអំពីស្ថានភាពនេះ។ សម្រាប់សិស្សនិស្សិតជាឧទាហរណ៍ការសិក្សាសុខភាពត្រូវបានស្នើសុំឱ្យពួកគេជាកុមារស្រមៃដែលទើបតែត្រូវបានគេបញ្ជូនទៅមន្ទីរពេទ្យ។ សិស្សរៀនជំនាញសម្ភាសត្រូវបានសួរពីអ្វីដែលសំភាសន៍នឹងត្រូវតែស្វែងរក។

5. ជុំទី
វិធីសាស្រ្តនេះគឺមានប្រយោជន៍សម្រាប់ក្រុមតូចមួយប្រសិនបើមានបទពិសោធន៍របស់សិស្សគឺជាធនធានដ៏មានប្រយោជន៍ជាពិសេស។ ឧទាហរណ៏អ្នកគ្រប់គ្រងលើការគ្រប់គ្រងពេលវេលាពិតណាស់ការចែករំលែកបទពិសោធន៍ជាផ្នែកមួយនៃរបៀបដែលបុគ្គលិកថ្មីត្រូវបានជាប់ជាសមាជិកអង្គការរបស់ពួកគេ។
មនុស្សម្នាក់មាននាទីនិយាយថាដើម្បីពិពណ៌នាអំពីបទពិសោធន៍របស់ពួកគេនៅលើប្រធានបទដែលបានផ្តល់ឱ្យនិងដើម្បីបង្ហាញពីចំណុចនៃទិដ្ឋភាពរបស់ពួកគេខណៈដែលអ្នកផ្សេងទៀតស្តាប់។ សិស្សអាច <ហុច "ប្រសិនបើពួកគេចង់។ ត្រូវបានប្រើបទពិសោធដ៏មានប្រយោជន៍រ៉ែនិងការទាក់ទងសុំជួរនៃទស្សនៈនិងការកសាងអារម្មណ៍នៃការចូលរួមសុវត្ថិភាព។
ឃ (ii) ការវិធីសាស្រ្តដែលតម្រូវឱ្យមានធនធានដូចជាកន្លែងលក់អាហារសមុទ្រឬសំណុំនៃកាត។
យុទ្ធសាស្រ្តខាងក្រោមនេះតម្រូវឱ្យនិស្សិតដើម្បីយល់អត្ថបទវីដេអូស៊ីឌីរ៉ូម, តំបន់បណ្តាញអ៊ិនធឺណិនិងធនធានផ្សេងទៀតនិងធ្វើឱ្យអារម្មណ៍របស់វាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។ ការពន្យល់ជាញឹកញាប់សំដៅទៅ 'អត្ថបទ' 'ជំនួយ' ទេប៉ុន្តែយ៉ាងច្បាស់ធនធានសមស្របណាមួយនឹងធ្វើនិងការផ្លាស់ប្តូរជាច្រើនទៀតដែលល្អប្រសើរជាងមុន។
សកម្មភាពល្អបានរចនាឡើងដូចជាទាំងនេះជាធម្មតានឹងផលិតបានល្អប្រសើរប្រមូលការយល់ដឹងនិងការចូលរួមជាងធម្មតា "គ្រូការពិភាក្សា។ ទោះជាយ៉ាងណាវាគឺដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យសិស្សនិស្សិតបានឃើញសម្ភារៈនិងយកចំណាំពីវាគ្រប់គ្រាន់កម្រ។ ការរៀនសូត្រទាមទារ "អនុវត្ត" សកម្មភាពដែលទៅហួសពីព័ត៌មានដែលបានផ្តល់ឱ្យក្នុងធនធានដោយផ្ទាល់ - ឧទាហរណ៍សំណួររចនាប័ទ្មប្រឡងនៅលើសម្ភារៈដើម្បីធានាថាពួកគេបានដំណើរការសម្ភារៈនិងការអភិវឌ្ឍការយល់ដឹងរបស់គេ។
វិធីសាស្រ្តនេះ
6. សិក្សាសហ - សិក្សាក្រុមធ្វើសំណួរនៅលើសម្ភារៈធនធាន
នេះគឺដូចគ្នានឹង "ការបង្រៀនដោយសួរ" លើកលែងតែថាធនធានត្រូវបានផ្តល់ជូន។
និស្សិតត្រូវបានផ្តល់ឯកសារមួយឬធនធានដែលស្រដៀងគ្នា។ ពួកគេត្រូវបានសួរដើម្បីប្រើអត្ថបទនេះដើម្បីឆ្លើយនឹងសំណួរមួយ (s) បានរៀបចំដោយគ្រូ។
សំណួរទាំងនេះទាក់ទងនឹងពិន្ទុដ៏សំខាន់នៅក្នុងអត្ថបទនិងដើម្បីគោលបំណងមេរៀនដ៏សំខាន់។ ពួកគេគួរតែត្រូវបានគិតថាផុស។ ឧទា «តើនរណាបានគាំទ្រ Cromwell និងហេតុអ្វីបាន? "
ចម្លើយទៅនឹងសំណួរនេះ (s) បានមិនគួរលេចឡើង baldly ហើយគ្រាន់តែបានបញ្ជាក់នៅក្នុងកន្លែងមួយនៅក្នុងអត្ថបទ។ សិស្សគួរត្រូវទៅអានយល់ហើយបន្ទាប់មក reformulate (ពោលគឺគិតអំពី) អត្ថបទដើម្បីឆ្លើយនឹងសំណួរនេះ។ នេះតម្រូវឱ្យមានការយល់ដឹងថាសិស្សសាងសង់របស់ខ្លួននិងមិនគ្រាន់តែធ្វើឡើងវិញជាអត្ថបទត្រឡប់ទៅអ្នក។
មានឧត្ដមគតិគួរជាជួរនៃការសមា្ភារៈខុសគ្នានៃការលំបាកដែលត្រូវបានចែករំលែកដោយក្រុមមួយ។ ជម្រើសនិស្សិតផ្សេងគ្នាអាចត្រូវបានផ្ដល់ធនធានផ្សេងគ្នា, ហើយបន្ទាប់មកត្រូវបានទាមទារដើម្បីធ្វើកិច្ចសហប្រតិបត្តិការក្នុងការឆ្លើយសំណួរនេះ។
វាជួយឱ្យកិច្ចព្រមព្រៀងដ៏អស្ចារ្យមួយដើម្បីផ្តល់ឱ្យសិស្សនិស្សិតតួនាទីជាបុគ្គលនៅក្នុងក្រុមរបស់ពួកគេដូចជាពួកអាចារ្យលពិនិត្យវាក្យសព្ទដែលបានពិពណ៌នានៅក្នុងផ្នែកដែលនៅលើការគ្រប់គ្រងការងារជាក្រុមសម្រាប់ការចូលរួមអតិបរមា។
និស្សិតធ្វើការនៅក្នុងក្រុមហើយនៅពេលដែលពួកគេបានបញ្ចប់មតិអាចត្រូវបានបណ្ដាលមកពីក្រុមគំនិតមួយនៅពេលតែមួយដូចដែលវាគឺនៅក្នុង 'ការបង្រៀនដោយសួរ។
វាមានប្រយោជន៍ដើម្បីសាកល្បងការរៀនសូត្រនៅទីបញ្ចប់ជាមួយនឹងការធ្វើតេស្តមួយសំណួរឬសំណួររចនាប័ទ្មប្រឡងនៅលើប្រធានបទនេះ, ដែលនិស្សិតធ្វើការជាលក្ខណៈបុគ្គលនោះទេ។
7 ចំណុចគន្លឹះ
1. សិស្សដែលត្រូវបានដាក់នៅក្នុងក្រុមនិងបានផ្តល់ជាបំណែកមិនច្បាស់នៃអត្ថបទឬធនធានផ្សេងទៀត។ ពួកគេត្រូវបានសួរដើម្បីអានអត្ថបទតែម្នាក់ឯងសម្រាប់ពីរបីនាទីជាមួយនិងភ្នែកនៅលើភារកិច្ចក្រោយមួយ។
2. កំណត់អត្តសញ្ញាណក្រុមនេះបាននិយាយចំណុចគន្លឹះទាំងប្រាំដែលធ្វើឡើងដោយអត្ថបទ។ (វាជួយប្រសិនបើចំនួននៃពិន្ទុគន្លឹះគឺដូចគ្នាពីចំនួនក្រុម) ។
3. គ្រូបន្ទាប់មកសួរក្រុមនីមួយដើម្បីផ្តល់ឱ្យចំណុចមួយដ៏សំខាន់ (ដែលមិនត្រូវបានបង្ហាញរួចទៅហើយដោយក្រុមផ្សេងទៀត) ជាមួយនឹងការពន្យល់ពេញលេញនិងសុចរិត។ ថ្នាក់យល់ព្រមឬការផ្លាស់ប្តូរចំណុចនោះហើយគ្រូសរសេរវានៅលើក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនោះទេ។

សិស្សនៃការពិតណាស់អាចបន្លិចរាងកាយផ្នែកដ៏សំខាន់នៅក្នុងអត្ថបទនេះ។
"ចំណុចគន្លឹះ" អាចត្រូវបានសម្រួលដើម្បីក្លាយជាអ្នក "វាដំណើរការយ៉ាងដូចម្តេច?" ដូចដែលបានបង្ហាញខាងក្រោម។
8. តើវាដំណើរការយ៉ាងដូចម្តេច?
និស្សិតត្រូវបានផ្តល់ជាបំណែកនៃអត្ថបទមិនស្គាល់ដែលជាឧទាហរណ៏ការងារដ្យាក្រាមដែលមានស្លាកសំណុំនៃគណនីជាមួយគោលនយោបាយ,
ពួកគេត្រូវបានសួរដើម្បីសិក្សានេះនិងដើម្បីសង្ខេបពន្យល់ពី "របៀបដែលវាធ្វើការឬថាតើវាអាចត្រូវបានប្រើ" លក្នុងការនិយាយប្រាំពិន្ទុដ៏សំខាន់មួយ។
មតិអ្នក: គ្រូសួរក្រុមនីមួយដើម្បីសង្ខេបចំណុចសំខាន់មួយសរសេរពិន្ទុទាំងនោះថ្នាក់យល់ព្រមលើក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនោះទេ។
ជម្រើសនិស្សិតអាចនឹងត្រូវបានសួរដើម្បីឆ្លើយសំណួរដែលតម្រូវឱ្យពួកគេដើម្បីពន្យល់សំភារៈ។
9. សាកសួរអត្ថបទ
និស្សិតត្រូវបានផ្តល់ជាបំណែកមិនច្បាស់នៃអត្ថបទ។ នៅក្នុងគូឬក្រុមតូចមួយដែលពួកគេត្រូវបានសួរទៅ:
1. បង្កើតសំណួរដ៏សំខាន់អត្ថបទគួរតែអាចឆ្លើយឬពួកគេសង្ឃឹមថាអត្ថបទនេះនឹងឆ្លើយ។
2. អានអត្ថបទបន្លិចពិន្ទុគន្លឹះ
3. ពិភាក្សាពិន្ទុដ៏សំខាន់និងការយល់ព្រមចម្លើយទៅនឹងសំណួរដែលបានបង្កើតនៅក្នុង '1'

10. ការផ្លាស់ប្តូរ
និស្សិតត្រូវបានផ្តល់អត្ថបទក្នុងទ្រង់ទ្រាយមួយហើយត្រូវបានសួរដើម្បីបង្ហាញវានៅក្នុងមួយផ្សេងទៀត។ ឧទាហរណ៍ខិតប័ណ្ណសុខភាពមួយដែលអាចត្រូវបានប្រែក្លាយទៅជារបាយការណ៍កាសែតមួយ។ ឬសំណុំនៃសេចក្ដីណែនាំមួយដែលអាចត្រូវបានប្រែក្លាយទៅជាសេចក្តីថ្លែងការណ៍អំពីរបៀបដែលផែនការនេះបានធ្វើការមួយហើយនៅពេលដែលវានឹងមានប្រយោជន៍។ គណនីកាលប្បវត្តិអាចនឹងត្រូវបាន reformulated នៅក្រោមបានផ្ដល់ក្បាលដែលមិនកាលប្បវត្តិល
11. ម៉ាស៊ីនដូចគ្នាពន្យល់
សិស្សនៅក្នុងគូត្រូវបានផ្តល់អត្ថបទដែលទាក់ទងទាំងពីរអំពីប្រធានបទដែលត្រូវបានគេមិនត្រូវបានពន្យល់ឱ្យពួកគេឧទាហរណ៍មួយអំពីក្ឹលនិងមួយទៀតអំពីស្រឡទែន។ ការសិក្សាមួយរបស់ពួកគេទាំងនេះតែម្នាក់ឯង 5 នាទីសម្រាប់ការនិយាយគ្នា។ ជម្រើសដែលពួកគេអាចប្រើអត្ថបទ / វីដេអូដូចគ្នាលទេតែសម្លឹងមើលទៅលើទិដ្ឋភាពផ្សេងគ្នារបស់វា។ ឧទាហរណ៍និស្សិតអាចមើលវីដេអូឬអានអត្ថបទនៅលើគោលនយោបាយទីផ្សារនៃក្រុមហ៊ុនតូចមួយនិងជានិស្សិតម្នាក់អាចមើលទៅចេញសម្រាប់ភាពខ្លាំងនៅក្នុងគោលនយោបាយនិងមួយផ្សេងទៀតសម្រាប់ភាពទន់ខ្សោយ។
សិស្សនីមួយពន្យល់ពីប្រធានបទរបស់ពួកគេទៅទៀតដែលបានសួរសំណួររហូតដល់ពួកគេយល់។
ភារកិច្ចរួមបញ្ចូលគ្នា: គូបន្ទាប់មកធ្វើការជាមួយគ្នានៅឯភារកិច្ចដែលតម្រូវឱ្យពួកគេដើម្បីធ្វើការរួមគ្នាលើប្រធានបទទាំងពីរ។ ជាសំណួរមានប្រយោជន៍សម្រាប់ការនេះគឺដើម្បីឱ្យសិស្សទៅ "អ្វីដែលជារបស់រដ្ឋដូចគ្នានេះនិងអ្វីដែលមានភាពខុសគ្នាអំពីកញ្ជ្រឹលនិងឡាតទន។ " ឬ "ពិចារណាទាំងពីរខ្លាំងនិងភាពខ្សោយតើអ្នកគិតពីគោលនយោបាយទីផ្សារ? អាចនឹងភាពខ្លាំងត្រូវបានសាងសង់ឡើងដោយរបៀបណាលើ, និងភាពទន់ខ្សោយដោះស្រាយ? "
12. ក្បាល
និស្សិតត្រូវបានផ្តល់ឯកសារដោយគ្មានក្បាលឬចំណងជើងរងមួយប៉ុន្តែជាមួយនឹងកន្លែងសម្រាប់ទាំងនេះ។ និស្សិតអានឯកសារនិងការសម្រេចចិត្តក្បាលដែលសង្ខេបនូវអ្វីដែលខាងក្រោមនៅក្នុងផ្នែកនៃអត្ថបទដែលមាននៅក្នុងសំណុំបែបបទនៃសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយនេះ។ នេះជាផលិតក្បាលដូចជា 'បេះដូងនេះគឺជាការបូមឈាម'; «បេះដូងមានបួនបន្ទប់ '; "សរសៃរោហិណីយកឈាមពីបេះដូង" ។ ល
ជាការពិតណាស់អ្នកអាចសម្របខ្លួនជាមួយឯកសារដែលមានស្រាប់ដោយយកចេញក្បាលដែលមានស្រាប់និងឬដោយសួរសិស្សនិស្សិតដើម្បីសរសេរ "ការធ្វើដំណើរសម្រាប់កថាខណ្ឌគ្នានៅក្នុងរឹមទំព័រ។
អ្នកអាចធ្វើសកម្មភាពនេះវិធីផ្សេងទៀតជុំនោះគឺការផ្តល់នូវក្បាលនិងសួរសិស្សនិស្សិតដើម្បីរកឱ្យឃើញអំពីក្បាលគ្នាហើយបន្ទាប់មកសរសេរផ្នែកខ្លីលើនេះ។ នេះគឺជាវិធីដ៏ល្អក្នុងការរៀបចំការរៀនឯករាជ្យ។
13 គំនូសតាងលំហូរ / ដ្យាក្រាម / គំនូរ
និស្សិតត្រូវបានផ្តល់អត្ថបទនៅលើប្រធានបទមិនស្គាល់មួយ។ ឧទាហរណ៍ប្រព័ន្ធគុណភាពនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនផលិតមួយ។ ពួកគេត្រូវបានសួរដើម្បីសិក្សាអត្ថបទក្នុងគូហើយបន្ទាប់មកបង្កើតគំនូសតាងលំហូរ / ដ្យាក្រាមដែលសង្ខេបដំណើរការនេះបានពិពណ៌នានៅក្នុងអត្ថបទ។
14. សង្ខេប
និស្សិតកំពុងធ្វើការនៅក្នុងគូត្រូវសង្ខេបចំណុចសំខាន់ក្នុងអត្ថបទនោះសម្តែងឱ្យពួកគេដូចជាការសង្ខេបនិងជាយ៉ាងច្បាស់ថាជាអាចធ្វើបាន។ "ក្បាល", "ពន្យល់អប់រំមិត្ត" និងសកម្មភាពផ្សេងទៀតនៅខាងលើនឹងក្លាយជាសកម្មភាពមានប្រយោជន៍សម្រាប់សកម្មភាពណែនាំសង្ខេបនេះ។ នេះគឺស្រដៀងគ្នាទៅនឹង 'ចំណុចគន្លឹះ "ខាងលើ
D, (គ) ដែលទាមទារឱ្យមានការរៀបចំសកម្មភាពបន្តិចបន្ថែមទៀត! សាមញ្ញលើកដំបូង
15. សេចក្តីសម្រេចសេចក្តីសម្រេច
និស្សិតកំពុងធ្វើការនៅក្នុងគូត្រូវបានផ្តល់អត្ថបទមួយឬមើលវីដេអូមួយលរួមជាមួយនឹង:
"កាតសង្ខេប 'ដែលសំដៅសង្ខេបពិន្ទុដ៏សំខាន់ពីអត្ថបទមួយចំនួនដែលមានពិតហើយមួយចំនួនដែលមានមិនពិត: ឧ
បានថតខាងក្រោមឆ្វេងមតិព័ត៌មានសួត
អត្រាបេះដូងគឺត្រូវបានវាស់នៅក្នុងដងក្នុងមួយនាទីហើយបើអ្នកត្រូវបានសមយ៉ាងខ្លាំងអត្រាបេះដូងរបស់អ្នកប្រហែលជានឹងមានទាបជាងមធ្យម។
"កាតផលវិបាក 'ដែលផលវិបាកស្ថានភាពនៃអង្គហេតុដែលបានផ្ដល់ឱ្យនៅក្នុងអត្ថបទនេះ។ ផលវិបាកទាំងនេះមិនត្រូវបានបញ្ជាក់ថាពិតជានៅក្នុងអត្ថបទខ្លួនវាផ្ទាល់។ ជាថ្មីម្តងទៀតមួយចំនួនមានការពិតនិងមិនពិតមួយចំនួនឧទា
បើអ្នកបានបិទថតខាងក្រោមឆ្វេងនោះទេឈាមនឹងទទួលបានក្បាល
Furring សរសៃឈាមជាធម្មតានឹងបង្កើនសម្ពាធឈាម។

គូសិស្សត្រូវតែសម្រេចចិត្តកាតដែលត្រឹមត្រូវនិងអ្វីដែលខុសនឹងអ្នកដែលមិនត្រឹមត្រូវនោះទេ។ នេះគឺជាការរីករាយយ៉ាងខ្លាំងជាមួយនឹងសកម្មភាពបរិយាកាសនៃការប្រកួតមួយ។
16. សិស្សបទបង្ហាញ

និស្សិតរៀបចំបទបង្ហាញមួយស្តីពីប្រធានបទក្នុងក្រុមមួយ។ វាជួយប្រសិនបើប្រធានបទដែលត្រូវបានសិក្សាអាចត្រូវបានចែកចេញឡើងដូច្នេះក្រុមនីមួយបង្ហាញប្រធានបទរងផ្សេងគ្នា។ កុំប្រាប់សិស្សនិស្សិតនូវអ្វីដែល subtopic របស់ពួកគេគឺរហូតដល់បន្ទាប់ពីពួកគេបានសិក្សាពីប្រធានបទទាំងមូលដើម្បីធានាថាពួកគេមិនបាន overspecialize ។ សិស្សអាចសិក្សាពីសម្ភារៈប្រើប្រាស់មួយនៃយុទ្ធសាស្រ្តផ្សេងទៀតដែលបានពិពណ៌នានៅទីនេះ។

Subscribe to this Blog via Email :